Duża mapa 3D z PCV – nasza realizacja dla szkoły
Jedną z naszych ostatnich realizacji jest imponująca mapa 3d o szerokości aż pięciu metrów, wykonana z twardego, niepalnego materiału PCV 3D. Projekt powstał dla naszego stałego klienta – szkoły, która od lat korzysta z naszych usług w zakresie reklamy i dekoracji przestrzeni. Tym razem zadaniem…
Wielkogabarytowe kasetony Led – jak robić wrażenie ogromem i designem
Reklama zewnętrzna to nie tylko sposób na promowanie marki. To również element, który może stać się wizytówką firmy i przyciągać wzrok przechodniów z dużej odległości. Jednym z najskuteczniejszych rozwiązań w tej kategorii są wielkogabarytowe kasetony reklamowe. Ich rozmiar pozwala na maksymalną ekspozycję logo, hasła reklamowego…
Litery przestrzenne podświetlane – nowoczesna reklama, która przyciąga wzrok
Reklama zewnętrzna to nie tylko sposób na zaprezentowanie marki, ale również element wizerunku firmy. Jednym z najskuteczniejszych i najbardziej eleganckich rozwiązań są litery przestrzenne podświetlane. Łączą estetykę z funkcjonalnością. Ich trójwymiarowa forma oraz efektowne światło LED sprawiają, że reklama jest widoczna zarówno w dzień, jak…
Pylony reklamowe i totemy Warszawa – nowoczesna forma reklamy zewnętrznej
Pylony reklamowe i totemy to jedne z najbardziej efektownych form reklamy zewnętrznej. Przyciągają uwagę klientów zarówno w dzień, jak i w nocy. Dzięki swojej wysokości i solidnej konstrukcji, pylony reklamowe Warszawa doskonale sprawdzają się przy drogach, parkingach, stacjach paliw czy centrach handlowych – wszędzie tam,…
Telebimy – zalety i wymogi
Nowoczesna technologia przyzwyczaiła nas do różnych rozwiązań na każdym kroku. To już nie tylko dobrze wszystkim znane telefony komórkowe czy smartwatche, ale także przekaz wiadomości dostępny od ręki z każdego punktu w mieście. Mowa tutaj o tablicach z funkcją wyświetlacza LED. Pojawiają się na nich…
Jak powstają telebimy?
Wciąż rozrastający się przemysł reklamowy oraz coraz to nowsze możliwości technologiczne mają wpływ na uatrakcyjnianie dostępnych wcześniej metod reklam. Niegdyś kojarzyła się ona wyłącznie z ulotką lub wydrukowaną grafiką w czasopiśmie. Obecnie jednak reklama to coś więcej niż tylko druk na papierze. Rozpowszechnienie się nowoczesnych…
Korzyści płynące z oklejania witryn
Reklamowanie swojej marki to jeden z najpopularniejszych pomysłów na zwiększenie jej zasięgu wśród potencjalnych odbiorców. Nic więc dziwnego w tym, że każdy, kto prowadzi własną działalność gospodarczą, chce pozyskać jak największą liczbę nowych klientów. Obecnie firmy zajmujące się produkcją szeroko pojętych, tradycyjnych form reklamy,…
Jaki powinien być idealny szyld reklamowy?
Świat reklamy to niekończąca się przestrzeń pomysłów, w której wykorzystuje się różnorodne metody. Aby w jak najlepszy sposób zaprezentować markę, wykonywane usługi lub przedstawić swoją ofertę. O ile o reklamę w Internecie nietrudno (zwłaszcza dzięki dostępności wielu środków komunikacji społecznej w postaci social mediów), o…
Neony reklamowe jako atrakcja lokali
Nowoczesny świat przyzwyczaił wszystkich do kolorowych reklam, zarówno tych w telewizji, w czasopismach, jak i tych widzianych na ulicach wielu miast. Każda osoba, która oferuje swoje usługi i produkty, chce dotrzeć do jak największej liczby klientów, stąd też chęć przedstawienia firmy za pomocą jak najbardziej…
Jak można wykorzystać podświetlane litery reklamowe?
Reklama to coś, co sprawia, że oferta dotrze do większej ilości odbiorców,, a także sprawia, że dana marka jest jeszcze bardziej rozpoznawalna. W jednym z naszych wpisów przedstawiliśmy proces powstawania liter reklamowych – z jakich materiałów są one wykonywane oraz co odpowiada za ich podświetlenie….
Litery Centrum Las
Litery podświetlane metodą halo. Umieszczone na pudełku ze złotego dibondu.
Szyldy reklamowe retro – neony, kasetony i plakaty
Twórcy współczesnych reklam chętnie inspirują się klasycznym designem – to ponadczasowe rozwiązanie, na które odbiorca patrzy z sentymentem. Stylistyka retro jest często wybierana przez właścicieli sklepów specjalistycznych, miejskich klubów czy lokali gastronomicznych, którzy chcą nawiązać do czasów PRL-u, amerykańskich lat 50-tych lub międzywojnia. Reklama zewnętrzna…